10 روش فوق العاده جذب برای ازدواج

10 روش فوق العاده جذب برای ازدواج
ازدواج از دهه 70 به بعد پیچیدگی های بیشتری پیدا کرد. انتخاب های بسیار زیادی پیش روی هر کس قرار می گرفت و حس رقابت نیز همواره در حال افزایش بود. لیست زیر به شما در پیدا کردن همسر دلخواه و حفظ رابطه خود با او کمک می کند:
1-قبول کنید به دنبال برقراری رابطه هستید:
افتخار کنید به سن بزرگسالی رسیده اید و نیز به خوبی می دانید نیازمند همسری هستید که ادامه زندگی خود را با او بگذرانید.
2-روابط گذشته را برای خودتان حل نمایید:
سعی کنید صدماتی که در گذشته به شما وارد آمده را فراموش کنید و اگر تقصیر از جانب شما بوده، تلاش کنید از آنها عذرخواهی کرده و طلب بخشش نمایید. اگر بخواهید همواره وقایع تلخ گذشته را در ذهن خود مرور کنید و سعی بر منطقی کردن آنها داشته باشید، مطمئن باشید که کار به جایی نخواهید برد. شما باید از یک رابطه فقط دریافت احساسی داشته باشید. نامه ای بفرستید، تلفن بزنید و از همه اینها بهتر رودررو با شخص مورد نظر صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که بخشش و عشق در قلب شما زندگی می کند نه در سرتان.
3-ازتمرین تصویری استفاده کنید:
روی یک تکه کاغذ بنویسید: «من خوشحالم از این که مالک ... هستم» و رابطه ای که آرزویش را می کنید، برای خود توصیف نمایید. سعی کنید احساسات و آرزوهایی را که دارید، در ذهن خود به تصویر بکشید و البته نه فقط در مورد شریک زندگی، بلکه به طور کلی در مورد رابطه تان. در آن سمت کاغذ هم بنویسید: «مطمئن هستم که به تمام خواسته هایم می رسم، به این دلیل که....» و بعد هم تمام حقایق موجود پیرامون آن مطلب را برای خود به رشته تحریر در آورید. این کاغذ را به کسی نشان ندهید، اما آن را در دسترس نگه دارید و به طور مکرر به آن نگاه بیندازید.
4-باور کنید که ازدواج از طبیعی ترین کارها در سراسر دنیاست:
اگر برای به دست آوردن چیزی، بیش از اندازه تلاش می کنید، بهتر است کاملاً ریلکس با قضیه برخورد کنید چرا که طبیعت آنچه را لازم است، انجام می دهد!
5-همان طور رفتار کنید که انتظار دارید دیگری با شما رفتار کند:
درخودتان همان صفاتی را که دوست دارید شریک تان داشته باشد، پرورش دهید و برای ارتقای آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنید: کلاس، آماده سازی، رشد معنوی، رژیم، ورزش و غیره.
6-اگر کاری که انجام می دهید نتیجه بخش نیست، موارد دیگر را امتحان کنید:
خود را از مرزهایی که دور خود کشیده اید، رها سازید. اگر برای مدت زمان بسیار زیادی است که با آدم های متفاوت قرار ملاقات می گذارید، اما به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنید، به خودتان مدتی فرصت بدهید تا بتوانید راحت تر با مسایل برخورد کنید. اگر جزو افرادی هستید که بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانید، کمی به بیرون بروید.
7-به رابطه با همسرتان به عنوان یک امر مقدس نگاه کنید:
ارتباط همسران با هم نشانه مقدسی از عشق حقیقی و سرسپردگی شما، هم نسبت به خودتان و هم نسبت به شریک زندگی تان می باشد.
8-اصوات درونی خود را که موجب تخریب رابطه می شوند، کنترل کنید:
وقت بگذارید و با صدای درونی تان در مورد وقایع گذشته، ترس ها، ناراحتی ها، نگرانی ها، آسیب ها و زخم ها صحبت کنید. با انجام این کار به طور حتم به نتیجه دلخواه خواهید رسید.
9-سعی کنید برای شخص منحصر به فردی که وارد زندگی تان می شود، ارزش و احترام قایل باشید:
آن خانم یا آقای مورد نظر در حال حاضر مشغول زندگی شخصی خود هستند. باید برای آنها انرژی بفرستید تا آنها را پذیرای زندگی مشترک سازید.
10-با روی باز از دیدگاه های جدید استقبال کنید:
هرچه با اطلاعات کامل تری وارد مقوله ازدواج شوید، انتخاب شما صحیح تر و بهترخواهد بود. در این زمینه نیز لازم است از نظرات و آرای دیگران مخصوصاً افرادی که تجربه ازدواج را دارند، آگاه شوید.
منبع:نشریه کوچه ما، شماره12.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد